我想写我的故事。

  Magen  
Happier -

Ain't nobody hurt you like I hurt you

Ain't nobody love you like I do

I promise that I will not take it personal,baby

If you're moving on with someone new

Cause baby you look happier,you do

My friends told me one day I'll feel it too

And until then I'll smile to hide the truth

But I know I was happier with you

在我看来,爱是不可比较的,你爱得深或浅,外人并看不出来。

你知道的只是自己的心,当你心甘情愿地付出了,你可能会收获漫天繁花般的幸福,也可能会收获黑夜中无端涌出的泪水。

但当你真正经历过一段完整,从初见到热恋,从渐冷到分手,才慢慢发现,时光会磨掉大多数的爱情,但又会留下机会给新的爱情。

我回想以前的那段恋爱时光,我觉得那时候真的挺开心的,那时好像就知道这是转瞬即逝的幸福了。开始说的好好珍惜,也不过是曾经的诺言罢了。

恋爱的那种感觉,真的可以令人变得美好,但也会令人变得盲目。

你当时以为他是温柔的海洋,但他不过是茫茫人海中的一条小溪,看尽了风光,你才知道,这不是你想待一辈子的地方。

评论
热度(4)
© Magen | Powered by LOFTER