我想写我的故事。

  Magen  

The Chainsmoker的新歌~好听🎵
If we go down then we go down together
They'll say you could do anything
They'll say that I was clever
If we go down then we go down together
We'll get away with everything
Let's show them we are better
——《Paris》The Chainsmoker

你让我抛弃之前的那些虚伪与漫不经心,
努力与内心的怀疑对抗,
无论别人怎么评价,
我知道我要和你在一起。
如果你要走,
我和你一起走。
——想象平行世界里Isak给Even说的话

评论(3)
热度(4)
© Magen | Powered by LOFTER