我想写我的故事。

  Magen  

All of this silence and patience, pining and anticipation

所有的沉默无言和耐心等待 热切渴望和满心期待

My hands are shaking from holding back from you (ah, ah, ah)

我的双手因对你隐瞒这一切而颤抖不止

All of this silence and patience, pining and desperately waiting

所有的沉默无言和耐心 苦苦盼望还有急切的等待

My hands are shaking from all this

我的双手因这些隐忍的感情而颤抖不止

Ah, ha, ha, ha


Even in my worst times, you could see the best of me

即使在我最黑暗的时期 你也能发现我最美好的一面


希望一切都可以明晰……

希望我可以勇敢一点,

希望我可以再看清楚一点,

你,

我的感觉。

I don't want you like a best friend.


评论
热度(12)
© Magen | Powered by LOFTER